Copyright © by amirulsafri.

| Attention |


Akhirnya Final sudah pun selesai. Selamat pulang ke kampung kawan-kawan. Jumpa lagi... Jaga diri baik baik. Selalu selalu lah melawat website kelas kita ini...

| Gathering | Semester Akhir

Sunday, November 15, 2009
Kami iaitu Editor bercadang ingin mengadakan Aktiviti Semester Akhir. Jadi kami ingin tahu adakah anda semua berminat untuk mengikuti aktiviti semester akhir ini sebelum kita bercuti panjang dan masing-masing membawa haluan sendiri.






View Larger Map

Kami bercadang untuk adakan aktiviti ini di Teluk Senangin, Lumut. Antara sebab kami memilih lokasi ini ialah ;

1. Lokasi menarik serta jauh dari kota
2. Dekat dengan rumah Zufri dan dia pun kata tiada masalah berkenaan hal makanan.
3. Penginapan : berkemah bagi yang lelaki menginap chalet boleh tggl ramai ini untuk perempuan, kalau nak berkemah biar majoriti perempuan pun kene ramai.
4. Erm ada lagi nanti kami akan berbincang lagi

ada apa-apa cadangan atau pandangan bolehlah menghubungi Editor ataupun tinggalkan komen


syerul
solehsunar
amirulsafri

16 comments:

  1. Anonymous said...

    cam na nak p...
    duit xdak..
    gaya mcm editor nak support ja..
    tranpot pn xdak...
    editor kan 3 org..
    xkan xleh tlg..

    November 15, 2009 at 3:33 PM  

  2. Muhammad Amirul said...

    amboi mentang2 aku bg anonymous korang xtggl nama langsung ek???
    kalau tgglkn nama ble aku tolong ni xnk ngaku sape
    hehehe

    November 15, 2009 at 4:39 PM  

  3. Anonymous said...

    btl nie klu tggl name nak suport trus??

    November 15, 2009 at 10:43 PM  

  4. shazuan said...

    duit xda
    mcm na nk p
    ada yg nk sponser ke??
    if ada
    blh la
    if xda
    mls la aku nk p
    hahahaha

    November 15, 2009 at 11:25 PM  

  5. Muhammad Amirul said...

    skit skit nak support...kalau aku jadi menteri rakyat mintak support jer macam mana???
    nak naik harga minyak 20 sen pon xpuas ati...

    November 16, 2009 at 1:31 AM  

  6. akma azhar said...

    haha...nk ikut jugak!! hihihi..

    November 16, 2009 at 12:40 PM  

  7. Muhammad Amirul said...

    nak ikut jugak...boleh...:D

    November 16, 2009 at 5:32 PM  

  8. nuaq said...

    nak ikut blh..
    tp syarat kna sponser la...
    hahaha..
    syerul dah stuju...
    ckgu dapat elaun kan

    November 17, 2009 at 1:35 AM  

  9. shazuan said...

    sumenye nk ikut..
    kesian sirul x blh ngorat org nnt..
    ;)

    November 17, 2009 at 1:39 AM  

  10. Z|U|F said...

    g tepi pantai leh main istana pasir ! banyak siok !~

    November 17, 2009 at 10:32 AM  

  11. shazuan said...

    ang 2 dah la pendek..
    nnt ombak besar
    tarik ang p kt tengah
    sapa nk slamat ang??
    ang buknnya reti berenang pun
    ;)

    November 17, 2009 at 11:50 AM  

  12. Z|U|F said...

    xpa, aku simpan angin banyak dalam perut & muscle aku, terapung je, susah nak tenggelam :D

    November 17, 2009 at 2:16 PM  

  13. Muhammad Amirul said...

    wah aku da agak tu jawapan ang

    November 17, 2009 at 5:26 PM  

  14. Muhammad Amirul said...

    xdak sambutan ka????????

    November 21, 2009 at 8:35 PM  

  15. nuaq said...

    xdak modai

    November 23, 2009 at 1:49 AM  

  16. Anonymous said...

    nak p bleh
    tp la musim salji
    nanti sejuk payah pulak
    musim panas bleh la....

    November 23, 2009 at 1:16 PM  

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Creative Commons License
Photo by electcomp is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at electcomp0709.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://electcomp0709.blogspot.com/.