Copyright © by amirulsafri.

| Attention |


Akhirnya Final sudah pun selesai. Selamat pulang ke kampung kawan-kawan. Jumpa lagi... Jaga diri baik baik. Selalu selalu lah melawat website kelas kita ini...

Majlis Bacaan Yasin Peperiksaan Akhir Julai 2009 ( JKE )

Friday, November 20, 2009


Assalamualaikum
Majlis : Bacaan Yasin Untuk Peperiksaan Akhir Sesi Julai 2009
Tempat : Pusat Islam PUO
Hari : Khamis
Tarikh : 19.11.09
Waktu : 6.00PM-8.00PM
Anjuran : WMPP JKE


© 2009 solehsunar | All Right Reserved

9 comments:

  1. Z|U|F said...

    bagus poli wat program2 cam ni, jgn dok bazir duet wat program zambri ja !
    yang pegi program ni pon suma bagus2 !
    niat tu yang penting !
    hehehe....

    November 20, 2009 at 3:00 AM  

  2. Amymaru said...

    Amin.
    hehe

    November 20, 2009 at 5:33 AM  

  3. Muhammad Amirul said...

    ye sokong sokong

    November 20, 2009 at 12:38 PM  

  4. xHilmix said...

    apa ni politik2
    jgn smkan progrm agma & politik

    November 20, 2009 at 1:10 PM  

  5. mai (^,^) said...

    zup ceramah.. :D:D

    November 20, 2009 at 11:45 PM  

  6. lin said...

    org yg ckp tu nape x g?? =p

    November 23, 2009 at 4:37 PM  

  7. Z|U|F said...

    saya x pegi atas sebab2 urusan peribadi yang memerlukan saya berada disuatu tempat, tp sblm kuar rumah dah baca surah yasin, yg penting niat kita tu, kalau kita pergi tapi niat riak atau terdetikk nak riak dgn perginye kita ke majlis tu pon sama je dgn x pergi :)

    November 24, 2009 at 11:24 PM  

  8. Z|U|F said...

    xhilmix, mmg betul kita x boleh nak samakan program agama dgn politik , tp ambil satu contoh, seorang imam dilucut jawatan akibat membenarkan seorang dari parti pembangkang mengimankan solat di suraunya yang mana salah seorang makmumnya ialah tan sri muhyidin yasin.

    walaupun kita ni berlainan fahamam politik, bak kata XhilmiX, jgn nak sama dan campurkan urusan keduniaan ke dalam urusan ibadah. :) kalau kat luar kita x sefahaman, jgn la dibawak ke dalam solat :)

    November 24, 2009 at 11:26 PM  

  9. liyana [syncro] said...

    tompang sokong zup..
    pape pon suke gmbr yg plg bsar neh :D

    November 25, 2009 at 11:01 PM  

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Creative Commons License
Photo by electcomp is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at electcomp0709.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://electcomp0709.blogspot.com/.