Copyright © by amirulsafri.

| Attention |


Akhirnya Final sudah pun selesai. Selamat pulang ke kampung kawan-kawan. Jumpa lagi... Jaga diri baik baik. Selalu selalu lah melawat website kelas kita ini...

Rehat Sebentar 3 minit !

Sunday, February 27, 2011


Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan
perhatian.

1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya
soalan

"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?".

Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu
jahat sikit.

Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit "MAK!!"

Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan.

"Sape pencipta alam dan segalanya?"

Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!"

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.

"Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum
tidur?"

Budak tu cocok lagi.

Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata

"Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap!!"

Ustazah tu berbuih mulutnya dan terus pengsan.

2 comments:

  1. Muhammad Amirul said...

    hahaha kelakar kelakar

    March 15, 2011 at 10:37 PM  

  2. Anonymous said...

    blh masuk raja lawak la

    March 24, 2011 at 3:39 AM  

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Creative Commons License
Photo by electcomp is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.
Based on a work at electcomp0709.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://electcomp0709.blogspot.com/.